uppe med tuppen

Ja min rubrik är faktiskt ganska bokstavligt talat sant, grannen här har en tupp som har låtit i typ en timme, jobbigt för den liksom.. Jag har faktiskt gjort mig lite i ordning redan sen gick jag ner här i köket och satte mig, vet inte riktigt vad de andra gör tror de sover?  , men inte säker.. Vi ska när vi ätit rukost och så börja göra oss i ordning sen packa det sista sen bege oss på tåget som sedan tar oss mot flygplatsen, sen kommer vi få sitta och vänta i typ sju timmar :s , så himla tråkigt men det är sånt man får leva med.. Börjar bli riktigt nervös har jätte ont i magen , som kanske inte alla vet så hatar jag att flyga, får riktigt mycket panik... så skönt när man går in för landning och man liksom klarat flygresan :p.. åh vill att det ska vara fredag NU så man kan få komma hem :)  en dag kvar bara!!:) , naj nu ska jag kanske gå och se hur det går för de andra:)
byebye
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0