Sitting next to you, doing absolutely nothing, means absolutely everything to me.

Dagarna rullar på och skolan är så jevla tråkig och jobbig, helt stressad över allt...
Men i morgon är vi i alla fall lediga ska bli toppen skönt, jag och älsklingen ska då bege oss ner till stan och fixa some stuff:)
just nu så sitter jag med min värmekudde på magen och mår inge bra alls :/ , hoppas det går över snart.
händer inte så mycket annars helgen ser ut att bli riktigt bra, så den lär väl gå snabbt, måste även plugga en jävla massa matte, har ingen lust alls med det, men måste liksom....
naj men nu ska jag läsa lite bloggar :)
byebye
<3
Sitting next to you
doing absolutely nothing
means absolutely everything to me.
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0