You give me the kind of feeling people write novels about

Har ändå inget att göra ikväll, så kan lika gärna skriva ett inlägg..
Dagarna har jag spenderat med min älskling, och jag är så glad att han är hemma igen:)
i torsdags blev det ingen skola för mig, och i går var jag ledig så blev en lång helg för mig:)
Söndagen blir att vi åker ut till älsklingens sommarstuga och äter och så, det är ju morsdag.
Jag ska dock komma ihåg att ringa min älskade mamma och gratta henne:)
Nu är det ungefär bara två veckor kvar till skolan slutar om ens det, är så många lediga dagar och massa, har en uppgift kvar i skolan, men den är så seg så har inte ens börjat, får bli nästa veckas problem.
nej nu ska jag krypa ner i sängen och vänta på att min älskade pojke ska komma hem:)
Godnatt!
<3
You give me the kind of feeling
people write novels about.

Jag älskar dig Tom,
jag har tur som har dig
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0